De laatste dag

23 september 2015 - Vlaardingen, Nederland

Vandaag is onze vakantie dus echt afgelopen, we zijn weer in Holland.

Helaas eindigde de vakantie niet zoals een vakantie hoort te eindigen. Hij eindigde behoorlijk triest.

Maandag kregen we een telefoontje van het pension waar Bobby verbleef, dat het niet goed met hem ging. Terugreis omgeboekt en vandaag dus thuis aangekomen.

Bobby was er zo slecht aan toe dat we hem vanavond hebben moeten laten inslapen. Dat is toch wel een erg triest einde van een vakantie, maar erger nog van een leven van een zo geliefd huisdier.

Als afscheid willen we graag wat foto's uit het leven van Bobby met jullie delen (in willekeurige volgorde).

Bobby in typische puppy-houding

1. Willem:
    23 september 2015
    We hebben genoten van de reisverslagen. Wat een fantastisch idee om zo je vakantie te delen.
    Compleet met mooie foto's van het land waar ook wij zo verliefd op zijn.

En dan jullie laatste bericht.
    Wat een prachtige afsluiting van jullie vakantie had moeten zijn wordt overschaduwd door het verlies van jullie maatje.
    Het is moeilijk om de juiste woorden te vinden
    Wij wensen jullie heel veel sterkte om het verdriet te verwerken. Wij weten wat Bobbie voor jullie betekende.

Liefs, Willem en Jolanda
  2. PnP:
    24 september 2015
    Wat een reis van jullie leven had moeten worden,is geëindigd in een drama.
    Dit zullen jullie nooit meer vergeten (helaas)hier schieten woorden te kort.
    Sterkte voor jullie en ook als je straks naar huis moet Tonny,waar nog zoveel tastbaars is van Bobby,wat op geruimd moet worden.Doe dat niet alleen!!! Liefs van ons. PnP
  3. Marja heinen:
    26 september 2015
    Oh wat erg om zo de valantie te beeindigeb,,,sterkte zonder bobby!!!!!!!

Marja