Vijftiende dag

18 september 2015 - Tynderö, Zweden

Vanmorgen vroeg was het mistig, maar regende het niet. Dat was van korte duur. Het heeft ongeveer de gehele dag stevig geregend. Nadat we de Högakustenbron over waren werd het pas af en toe droog.

Vandaag gingen we dus voor de Höga Kusten. Hoewel het gebied heel erg mooi is hebben we van de zgn. Höga Kusten, zoals we ons dat voorstelde weinig gezien. Misschien kan je dat ook alleen maar wandelend constateren en is er geen uitzichtpunt waar je met de auto kunt komen. Helaas was het geen weer voor lange wandelingen. Wat we nu zagen van de kust was mooi, maar leek heel veel op wat we eerder al zagen rond grote meren.

We hebben wel wat gewandeld in het Skuleskogens Nationalpark. Mooie wandeling, maar we waren behoorlijk verregend.

Verder heel veel E4 gezien. Teveel eigenlijk, maar we moeten toch zachtjesaan thuis zien te komen. In ieder geval nog een paar daagjes op ons eigen stekje.

*Vertrek van Gumbodahamn*Onderweg richting Sundsvall, via de E4*Lunchpauze bij Gullvik*Mooi pad door drassig gebied.*Skuleskogens nationalpark*Skuleskogens nationalpark*Skuleskogens nationalpark, vennetje*Skuleskogens nationalpark, de bbq-plaatsCompleet verregend.*Onderweg richting Sundsvall, via de E4*Högakustenbron*Is dat blauw daar in de lucht?*Slaapplekje in de buurt van Tynderö*Avondlucht.

1. PnP:
    19 september 2015
    Tjonge jammer hoor van al die regen en het missen van de uitzichten.Nog fijne dagen thuis (en droog)!!xxjesPnP