Tweede dag

5 september 2015 - Uddevalla, Zweden

Na een slechte nachtrust en een goed ontbijt werden we met donder en bliksem bij Göteborg verwelkomd. Regen dus, maar dat knapte wel weer op en met af en toe een buitje en af en toe een zonnetje was het nog niet zo'n slechte dag. Boodschappen gedaan en een hele mooie route gereden. Via Kungälv  naar Stenungsund en daar de brug over naar het eiland Tjörn en verder naar Orust en via nog meer bruggen en bruggetjes naar Munkedal. Afwisselend landschap, rotsen, bossen, water en landbouwgrond.

In de buurt van Smeberg een plekje gevonden om te overnachten.

Eerste overnachtingsplek in de buurt van Torp

1. Susan engel:
    5 september 2015
    O, jullie zitten in mijn geliefde Bohuslän. Ben jaloers. Doe je ze de groeten in Munkedal. Zeg maar dat we volgend jaar weer komen.
    Veel plezier.
  2. Janet:
    5 september 2015
    Hoi Hans en Tonny, fijne vakantie en ga jullie volgen op jullie reis. Het begin is al goed. Mooie foto's van wat jullie tegen komen. Xxx
  3. Tilly:
    7 september 2015
    Goed begin zo te zien en te horen. Geniet!!!!