Tiende dag

13 september 2015 - Älvsbyn, Zweden

Wat leuk dat jullie ons allemaal volgen. Bedankt voor de interesse, we doen ons best het leuk te houden.

Vandaag beloofde een saaie dag te worden. We moesten van onze geplande route afwijken om gas te kunnen tanken. Noordelijker kan het helemaal niet meer en we willen toch graag ons kopje koffie kunnen blijven zetten enz. Veel in de auto dus om het tijdverlies te beperken. Wel een mooie route maar wel erg rechte wegen.

Toen we een poosje onderweg waren was daar ineens een groep rendieren en dat bracht leven in de brouwerij, Het was het eerste wild dat we zagen deze vakantie. We zijn nog een paar roedeltjes tegen gekomen.

Gas getankt in Piteå en op weg naar Jokkmokk. Rijden we over weg 374 komen we een bordje 'Storforsen' tegen, daar hadden vrienden weleens wat over gezegd, dus stoppen en kijken. Wat een watergeweld en wat een ongelofelijke herrie en de rest zien jullie op de foto's (en filmpje).

Moe maar voldaan hebben we vervolgens een slaapplekje opgezocht.

Weg van Vilhelmina naar Lycksele*Kerk van Norsjö*Weg van Norsjö naar (via omweg) Glommerträsk*Weg van Norsjö naar (via omweg) Glommerträsk*Weg van Norsjö naar (via omweg) Glommerträsk*Op weg naar Piteå via weg 373*Op weg naar Jokkmokk via weg 374*Op weg naar Jokkmokk via weg 374, koffiepauze*Storforsen*Storforsen, het rustiger deel*Slaapplek even voorbij het plaatsje Bredsel

1. Marja heinen:
    14 september 2015
    Leuk om te lezen dank je
  2. Diny:
    14 september 2015
    Erg leuk om te lezen jullie blog. Wanneer we weer wifi hebben komen we weer kijken. We reizen met jullie mee en genieten van jullie verhalen langs de "bekende" plaatsen. Mooie foto's ook.

xxjes
  3. Diny: